فرماندار میاندوآب در آیین افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل برق‌رسانی، احداث و بهسازی مسکن مددجویی است که در کنار آنها، کلنگ‌ پایگاه امداد و نجات هلال احمر نیز بر زمین زده شد.

مهدی قهرمانی گفت: ۶ پروژه افتتاح شده شامل رفع حریم شبکه، تامین برق مشترکان در کوی البرز میاندوآب، رفع ضعف ولتاژ، اصلاح ساختار شبکه و رفع حریم در کوی‌های رسالت و وکیل‌کندی، خیابان فرهنگ، انبار غله، روستاهای «چالخماز» و «گاومیش‌گلی» است که برای اجرای آنها در مجموع پنج میلیارد و ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: به همین مناسبت ۱۴ واحد مسکن مددجویی با هزینه هفت میلیارد ریال و  ۹۰ واحد مسکن بهسازی شده روستایی نیز با صرف ۱۸ میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای آرمناک میاندوآب به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: برای احداث هر یک از این واحدها ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به نرخ چهارصد و با بازپرداخت ۱۵ ساله به صاحبان آن اختصاص یافته است.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت کلنگ ساخت ساختمان پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر میاندوآب نیز در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و با زیربنای ۲۱۰ مترمربع به زمین زده شد.
«قهرمانی» گفت: برای ساخت این پایگاه،  ۹ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود احداث آن در کمتر از یک‌سال به اتمام برسد.
پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر میاندوآب به عنوان تنها پایگاه دائمی میاندوآب از سال ۱۳۸۳ در محور میاندوآب - مهاباد در محدوده روستای «برده‌رشان» به صورت کانکسی بود که با تکمیل این طرح این پایگاه صاحب ساختمان می‌شود.
همزمان با هفته دولت ۵۷ طرح مختلف عمرانی، خدماتی و بهداشتی با بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۲۰۷ نفر در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۶۴ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.