« محمد محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله شامل ۲۰ تن انواع اقلام مورد از جمله مواد غذایی کنسروی، برنج، روغن، کیک، شیر، آب معدنی، لباس گرم و انواع زیرانداز برای سیل‌زده‌های سیستان و بلوچستان بود.

وی بیان کرد: ارزش این محموله ۲ میلیارد ریال برآورد شده است و به‌وسیله ۲ دستگاه کامیون بنز به این مناطق ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: محموله اول کمک‌های مردمی این استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ۲ روز پیشه به میزان ۱۰ تن و ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارسال و به جمعیت هلال احنر ایرانشهر تحویل و بین  سیل‌زدگان تقسیم شده است.

محمدی اظهار داشت: یک محموله کمک‌های مردمی دیگر این استان نیز از سوی پتروشیمی شازند تهیه شده که اقلام آن شامل ماکارونی، برنج، روغن، موادشوینده و بهداشتی است و این محموله ۲۲ تنی به ارزش ۲ میلیارد ریال نیز در روزهای آتی به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی خارج از کمک‌های مردمی، یک محموله اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده سیتان و بلوچستان را به ارزش چهار میلیارد ریال از انبارهای امدادی این جمعیت به میزان ۲۴ تن نیز ارسال کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی: آمادگی لازم برای هر نوع کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توسط این جمعیت وجود دارد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.