«کیوان گودرزی راد» به عنوان نماینده فرماندار ساوه در قرارگاه پدافند زیستی و ستاد پیشگیری از ویروس کرونا به ایرنا، گفت: بر اساس مصوبات قرار شد شهرداری نسبت به ضدعفونی کردن تاسیسات شهری، تاکسی و اتوبوس ها و مراکز عمومی اقدام کند.

وی گفت: همه فعالیت ورزشی و اماکن ورزشی در رشته هایی که عمومی هستند از جمله مسابقات فوتبال و فوتسال تا پایان هفته جاری تعطیل است و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز مکلف است از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره تا اطلاع ثانوی اجتناب کند.

به گفته او بر اساس یکی دیگر از مصوبات این ستاد، دانشکده علوم پزشکی ساوه باید برای تهیه ماسک و لوازمی مانند ژل بهداشتی و الکل از شرکتی در زرندیه که تولیدکننده این اقلام است، اقدام کند و در این زمینه با استاندار مرکزی نیز مکاتبه خواهد شد.

نماینده فرماندار در قرارگاه پدافند زیستی و ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان ساوه گفت: تهیه پیامک های راهنما و هشداری از سوی دانشکده علوم پزشکی و ارسال آن بر روی تلفن همراه شهروندان از سوی مخابرات شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گفته گودرزی، بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری ساوه برگزاری هرگونه کنسرت، همایش، اجتماعات و برنامه های عمومی تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو شده است.

وی گفت: مقرر شد بیمارستان شهید چمران ساوه نیز به عنوان مرکز درمانی معین برای مداوا و ارائه خدمات لازم به مبتلایان احتمالی تعیین شده و رایزنی ها با استاندار مرکزی و سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالک این مرکز در جریان است تا کار تخلیه و ایجاد بخش های مورد نظر در آن انجام شود.

گودرزی اظهار داشت: قرار است با همکاری استان، ماسک مورد نیاز شهروندان تهیه و در داروخانه ها با قیمت مصوب یا رایگان میان مردم توزیع شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز مکلف است بازرسان خود را برای نظارت بر روند توزیع ماسک و جلوگیری از بازار سیاه و سوء استفاده های احتمالی به کار گیرد.

وی گفت: ادارات ساوه نیز قرار است با کارکنانی که فرزند دانش آموز دارند با نظر مساعد نسبت به اعطای مرخصی اقدام کنند.

وی گفت: جلسات ستاد پیشگیری به صورت هر 2 روز یکبار برگزار و روند اجرای مصوبات بررسی و رصد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.