حجت‌السلام والمسلمین«قاسم عبدالهی» عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام اسلامی به جهانیان نشان دادند. 

وی ادامه داد: تجربه ۴۱ ساله انقلاب اسلامی نشان داده زمانی که دشمن در حال برنامه‌ریزی‌ برای ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت اسلامی هستند، اهمیت رای و مشارکت مردم بیشتر می‌شود و اکنون ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در این فرآیند ملی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از تمام ظرفیت خود برای ناامید مردن مردم از آینده نظام اسلامی استفاده کرده بود مردم فهیم ایران اسلامی و استان مرکزی با احساس مسئولیت پای نظام و آرمان‌هایشان ایستادند و صحنه انتخابات را به حماسه ماندگاری دیگر تبدیل کردند.

حجت‌السلام والمسلمین عبدالهی در خصوص رصد تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی نیز گفت: از آغاز زمان رای‌گیری تا کنون به غیر چند تخلف جزئی، مشکل حادی گزارش نشده و اکنون فرآیند انتخابات این استان در بهترین شرایط ممکن در حال برگزاری است.

وی افزود: تشمار قابل توجهی نیروی زبده و کارآزموده از سوی دادگستری کل استان مرکزی به شعب اخذ رای نقاط مختلف استان اعزام و فرآیند رای گیری را به صورت کارشناسی تحت‌نظر دارند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: مردم مومن و انقلابی این استان همواره نشان داده‌اند هنگامی که پای منافع نظام و کشور در میان باشد، حضور پررنگی در تمامی صحنه سیاسی و اجتماعی ایفا کرده‌اند.

استان مرکزی هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و در انتخابات امروز ۱۴۴ داوطلب برای تصاحب این کرسی‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

یک‌هزار و ۱۷ شعبه اخذ رای در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی آراء مردم را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.