«بهروز اکرمی» روز سه‌شنبه در همایش رای اولی‌های استان مرکزی در دبیرستان زینبه اراک، افزود: انتخاب هدفمند مردم در انتخابات موجب ورود افراد شایسته و کاردان در خانه ملت می‌شود که اثر مستقیم آن در تصویب قوانین کارآمد، بهبود مشکلات وتسهیل در توسعه یافتگی استان‌ها و کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رای اولی‌ها نخستین تجربه حضور در پای صندوق‌های رای را دارندو استفاده از حق مسلم آنان در سایه شناخت می‌تواند رای آگاهانه را برای خانه ملت رقم بزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی سیاسی، حضور نیافتن در انتخابات و نادیده گرفتن نقش اجتماعی موجب می شود افرادی که نماینده اقلیت جامعه هستند به مجلس راه بیابند و قوانینی را به تصویب برسانند که ممکن است برخی از آن‌ها مناسب منطقه و شهر آنان نباشد.

اکرمی خاطرنشان کرد: رای اولی‌ها و نسل جوان جامعه اگر خواهان کشور و استانی پیشرفته و توسعه یافته هستند باید در انتخابات حضور پرشور و گسترده داشته و با انتخاب افراد اصلح و توانمند زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: حضور رای اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز بالندگی سیاسی و تصمیم گیری برای آینده خود و کشور است.

«معصومه انصاری» افزود: مردم و رای اولی‌ها با حضور در پای صندوق‌های رای، به‌صورت غیرمستقیم در تصویب قوانینی که آسایش و آرامش را برای کشور به همراه دارد مشارکت کنند.

 ۴۸ هزار و ۸۶۷ نفر به عنوان رای اولی در استان مرکزی برای نخستین بار در یازدهمین دوره مجلس واجد شرایط شرکت در انتخابات شده‌اند و می‌توانند در دوم اسفند ماه امسال در فرآیند سرنوشت سیاسی جامعه نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.