حجت الاسلام سید جوادسلیمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را تضمین می‌کند اظهار داشت: دشمن به دنبال راهی است که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند اما حضور حداکثری مردم رعب و وحشت در دل دشمنان می‌اندازد و انتخاب افراد صالح و شجاع باعث اصلاح امور مملکت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را در این برهه از زمان که ایران اسلامی تحت فشار ظالمانه و در چنگال بی رحم تحریم‌ها قرار دارد، بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی دانست.

این روحانی افزود: انتخابات دوم اسفند ۹۸ از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود و ملت بزرگ ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با اشاره به اینکه انتخاب اصلح باید در انتخابات مورد نظر قرار گیرد تاکید کرد: مردم ،انقلابی بودن ، استکبارستیزی، تخصص و اقتدار در برابر دشمنان را از مولفه‌های انتخاب نامزدهای برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی قرار دهند.

سلیمانی، برگزاری انتخابات را از برکات نظام اسلامی دانست و افزود:در انقلاب اسلامی برای نخستین بار مردم ایران برای خود، حاکمیت و سرنوشت خویش تصمیم گرفتند و از اول انقلاب تا کنون ۳۸ انتخابات برگزار شده که نمونه بارز دموکراسی در ایران اسلامی است.

مرکز حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه،خاتم و بهاباد است با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

۲۸نفر در این حوزه برای حضور در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان بافق تعیین و به تصویب هیات اجرایی رسید که از این تعداد ۱۱ مورد روستایی، ۲ شعبه سیار و بقیه به عنوان ثابت در حوزه شهری آرای مردم را جمع آوری می‌کند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد و  در مجلس شورای اسلامی  ۲۹۰  نماینده  از ۳۱ استان حضور دارند.   

دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.