«مجتبی حسینی» روز جمعه در پایان دیدار تیم های خوشه طلایی و مس کرمان که با شکست یک بر صفر نماینده ساوه در ورزشگاه شهید چمران به پایان رسید به خبرنگاران، گفت: این دیدار با توجه به جایگاه تیم ها در جدول بسیار حساس بود و ما با استراتژی مهار بازی مستقیم حریف وارد این میدان شدیم.

وی افزود: نیمه نخست به صورت کامل در اختیار ما بود و به گل هم رسیدیم و در نیمه دوم هم انتظار داشتیم که خوشه طلایی رو به بازی مستقیم و پرفشار بیاورد که خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی موفق به مهار حملات این تیم شدند و حتی در ضدحملات هم می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

سرمربی مس کرمان گفت: تیم ساوه هم موقعیت هایی از جمله ضربه ای که به تیر دروازه ما اصابت کرد را داشت ولی در نهایت ما موفق به کسب سه امتیاز شدیم و از همه بازیکنانم به خاطر حفظ نتیجه در این میدان سخت قدردانی می کنم.

حسینی در مورد درگیری بازیکنان 2 تیم در پایان این دیدار، گفت: بازیکنان خوشه طلایی در زمین به یاران ما فحاشی کردند که با روح ورزش متناسب نیست و در پایان مسابقه نیز اعضای تیم مس به دلیل کسب پیروزی خوشحالی کردند و مرتکب عملی ناصوابی نشدند.

سرمربی تیم مس کرمان از پاسخ به این سئوال که چرا تیم های داماش گیلان و شهرداری تبریز در برابر این تیم حاضر به رقابت نشدند و سه امتیاز این دیدارها بدون انجام مسابقه به حساب نماینده کرمان واریز شد، طفره رفت و نشست خبری را ترک کرد.

مس کرمان با کسب پیروزی بر خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان به رده دوم جدول رقابت ها صعود کرد و نماینده ساوه هم با 41 امتیاز و تا پیش از برگزاری سایر دیدارهای این هفته در مکان سوم جدول قرار دارد.

خوشه طلایی روز یکشنبه چهارم اسفند باید با آرمان گهر دیدار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.