در این پیام که روز دوشنبه نسخه‌ای از آن به ایرنا ارسال شد، آمده است:یوم‌الله ۲۲  بهمن سالروز دمیدن خورشید استقلال و آزادی بر ملّت بزرگ ایران و یادآور خروش حماسی مردم به رهبری امام راحل (ره) در برابر نظام شاهنشاهی و استبداد جهانی است.

در این پیام ادامه داده شده‌است: این روز به عنوان مظهر اقتدار، عزم ملی و نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی ملّت برای حفظ استقلال، آزادی، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است.

در این پیام خاطرنشان شده‌است: از زمان ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ دشمنان انقلاب از هر ابزاری برای تضعیف انقلاب استفاده کرده‌اند.

در این پیام افزوده شده‌است: ملت مومن، آگاه و زمان شناس ایران اسلامی هر بار با حضور در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف، توطئه‌های دشمنان را خنثی و با خون خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

در این پیام ادامه داده شده‌است: اقتدار و عظمت این نظام شکوهمند تا امروز چشم دشمنان را کور و اهداف والای آن به تمام نقاط جهان راه پیدا کرده است.

در این پیام گفته شده‌است: چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که بسیاری از بزرگمردانی که در روزهای اوج مبارزات با جانفشانی و ایثارگری در این راه پرافتخار گام برمی‌داشتند همچون سردار سپهبد قاسم سلیمانی اکنون در میان ما نیستند و از طرفی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف سعی در گسترش یاس و ناامیدی در جامعه ایران اسلامی دارند.

در این پیام افزوده‌شده است: بی شک ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان و آینده‌سازان کشور همچون گذشته با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم ا...  ۲۲ بهمن یاد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و شهیدان راه آزادی و استقلال کشور را گرامی می‌دارند.

در این پیام ادامه داده شده‌است: ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این روز بر تداوم این مسیر تعالی بخش به رهبری خلف صالح او پیمان ناگسستنی می‌بندندو دشمنان ایران اسلامی را مایوس  می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید وی، از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت کردند.

در این پیام گفته شده‌است: مردم استان مرکزی یکبار دیگر همگام و همراه با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اراده پولادین و شکوه  حضور خود را در حمایت از انقلاب اسلامی و پاسخ به استکبار جهانی به نمایش گذارند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون  گذشته ناامید و ناکام بگذاردرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.