به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده ظهر یکشنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان زرندیه اظهار داشت: امروز در شهرستان زرندیه شاهد افتتاح پروژه‌های ملی و بخش خصوصی بودیم.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در این شهرستان مربوط به بهره برداری از پروژه‌های بالغ بر یک میلیون دلاری با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی بود.این ۱۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی یا به بهره برداری می‌رسد.

آقازاده عنوان کرد: بهره برداری از پروژه‌های شهرستان زرندیه در دهه فجر ایجاد اشتغال برای بیش از یک هزار و ۴۶۶ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم را در سطح این شهرستان به دنبال دارد.

وی ادامه داد: از مجموع این پروژه‌ها ۹۸ پروژه افتتاحی است و ۱۸ پروژه کلنگ زنی است.

استاندار مرکزی گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی این شهرستان ۹۴ پروژه با مجموع اعتبار ۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال است.

آقازاده افزود: مجموع پروژه‌های اقتصادی نیز ۲۲ پروژه با مجموع اعتبار ۸ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال می‌باشد.

وی عنوان کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع عشایری قشلاق شهرستان زرندیه به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال انجام است و تا پایان خرداد ماه سال آینده به اتمام می‌رسد و آب موردنیاز یک هزار نفر از عشایر تأمین می‌شود.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.