فرماندار ری در حاشیه افتتاح این طرح ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۴۶ طرح در ایام الله دهه فجر در شهرستان ری افتتاح می شود که به موجب آن یک هزار و ۱۲۶ نفر مشغول به فعالیت می‌شوند.  
وی خاطر نشان کرد: کارخانه  تولید پوشاک در بخش کهریزک با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و مساحت یک هزارو ۲۰۰ متر مربع و اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر به بهره برداری رسید.  
توکلی افزود: کارخانه بسته بندی انواع چای و دمنوش در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار بخش خصوصی ۶ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۷۵ نفر افتتاح شد.  
این مسئول ادامه داد: کارخانه ساخت لیفتراک و جک پالت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مساحت هشت هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال ۸۰ نفر به بهره برداری رسید.
معاون اقتصادی استاندار تهران نیز در حاشیه افتتاح کارخانه بسته بندی چای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانایی فرآوری این کارخانه حدود یک هزار و ۴۰۰ تن در سال است.  
وی افزود: چای یکی از محصولات پایه بخش کشاورزی است و اراضی وسیعی در شمال کشور زیر کشت این محصول قرار دارد.  
امامی امین چای ایرانی را یکی از باکیفیت ترین کالاهایی دانست که در کشور تولید می شود و گفت: به دلیل نبود برند سازی و صنایع تکمیلی در سال های گذشته مورد توجه نبوده اما در حال حاضر به واسطه توجه جهاد کشاورزی شاهد تلاش بیشتر  کشاورزان هستیم که حوزه اشتغال را فعال تر کرده و باعث می شود این سرمایه به سمت بخش کشاورزی بازگردد و صنایع کشاورزی را تقویت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.