به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد حق طلب پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت چهلمین روز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلی از خادمین شهدا کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: برگزاری کنگره‌های نقش امام در دفاع مقدس و شهدا در سطح کشور در دستور کار است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون ۲۶ استان موفق به برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و شهدا شده اند و مابقی نیز در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که اخیراً برگزار شد، یکی از بهترین کنگره‌هایی بود که با حضور و مشارکت اقشار گسترده مردم برگزار شده است.

در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز اظهار کرد: این آئین برای تجلیل از برگزارکنندگان اصلی کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان است که خالصانه و با هیچ چشم‌داشتی برنامه‌های مختلف فرهنگی را برگزار کردند.

آیت الله قربانعلی دری‌نجف آبادی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با امام شهدا تجدید پیمان خواهند کرد و دوم اسفند ماه با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، دین خود را به انقلاب ادا خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر مخاطب در اجلاسیه ها و همایش‌های این کنگره بودند.

سردار محسن کریمی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ۳۰۰ مسکن در نظر گرفته شده برای نوسازی و احداث توسط سپاه در استان تحویل داده شد و مابقی تا پایان سال تحویل می‌شود. تهیه ۶۲۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان به یک هزار جهیزیه رسیده است.

وی افزود: برگزاری این کنگره اتحاد و انسجام دوایر دولتی استان و دیگر بخش‌ها را به همراه داشت. کار کنگره رها نشده است بلکه گام دوم را با قدرت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.