به گزارش ایرنا، شهید حبیب الله آب سواران فرزند محمد و زینب در نخستین روز مهرماه سال 47 در روستای کنارو از توابع شهرستان بندرعباس به دنیا آمد.
وی تحصیلات خود را تا مقطع سوم راهنمایی در همان روستا گذراند و در سن 18 سالگی همانند 18 ساله های بسیاری که به جبهه رفتند و سرودند: جان را بهایی نیست، آنجا که یار به گوشه ی ابرو اشاره می کند، در بسیج نام نویسی کرد و عازم جبهه شد.
شهید حبیب الله آب سواران سرانجام 17 بهمن سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه شهید شد و پیکرش در منطقه جا ماند. پیکر این شهید دوران دفاع مقدس پس از 2 سال در عملیات جست و جو به زادگاهش انتقال و به خاک سپرده شد.
در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: در اول به شما بگویم که با چشم دل و به حقیقت راه را پیدا کرده ام و امیدوارم که توانسته باشم دین خود را نسبت به این انقلاب ادا نمایم از خدا درباره گناهانی که نموده ام طلب مغفرت می کنم.
وی در ادامه این وصیت نامه عنوان کرده است: به آن دسته افرادی که گوشه ای نشسته اند و فقط به فکر اموال خودشان هستند کاری هم برای این انقلاب نکرده اند می گویم که هرگز شهدا از شما راضی نخواهند شد و توفیق های خود را شامل حالتان نخواهد کردو روزگار سختی نصیبتان خواهد شد.
این شهید دفاع مقدس در این راستا توصیه کرده است که تا وقت است از خدا طلب مغفرت کنید و امام زمان(عج) را یاری کنید تا در روز قیامت و به هنگام قصاص رسوا نشوید و من برای شما دعا می کنم و از خدا می خواهم که همه بندگانش را هدایت کند.
شهید آب سواران در وصیت نامه خود خطاب به جوانان که چرا از مرگ می ترسید، افزوده است: بروید با مرگ آشتی کنید که این دنیای فانی به درد نمی خورد و دنیای ابدی خودتان را بسازید، راه شهیدان را ادامه بدهید و نگذارید سلاحشان به روی زمین بیفتد.
وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش آورده است: ای پدران و مادران مبادا از رفتن فرزندتان به جبهه جلوگیری کنید که فردای قیامت در محضر خدا نمی توانید جوابگوی زینب(س) باشید که تحمل 72 شهید را نمود.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.