به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی روز چهارشنبه در دیدار مردمی با اهالی روستای رباط ترک شهرستان دلیجان اظهار داشت: طرح‌های اقتصادی استان یعنی شرکت‌های تولیدی، خدماتی و اقتصادی در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که نسبت به سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته انقلاب مرهون خون شهدا، پایمردی و ایثار مردم خردمند این سرزمین و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است. امروز باید در حفظ و حراست این امانت الهی و انتقال آن به نسل‌های بعد بیش از گذشته تلاش کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: امروز با وجود تمام فشارها و دشواری‌هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است، اما شور، نشاط و امید همچنان پابرجا است.

فرخی بیان کرد: در حال حاضر کشور تحت ظالمانه ترین تحریم‌ها قرار گرفته است، این ملت هیچ گناهی مرتکب نشدند جز اینکه به دنبال استقلال، آزادی و عزت نفس هستند و با خودکامگی و استبداد دشمنان جهان از جمله آمریکایی‌ها مقابله می‌کنند، به این پایمردی و استقامت مردم افتخار می‌کنیم تا شاهد سرنگونی کامل ظلم در این کره خاکی باشیم.

وی اظهار کرد: سال گذشته با خروج یک جانبه آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌ها رئیس جمهور آمریکا اذعان داشت ایرانی‌ها چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن نخواهند گرفت اما نه تنها چهلمین سال بلکه اکنون چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه سال گذشته دشمنان در صدد فروپاشی اقتصادی نظام بودند، عنوان کرد: با وجود تحریم‌ها شاخص اقتصادی استان طی سال گذشته بهبود پیدا کرده و حجم سرمایه گذاری نیز نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و همچنین واحدهای صنعتی بیشتری به بهره برداری رسیده و واحدهای مختلفی آماده سرمایه گذاری شدند.

فرخی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۱۳ هزار فرصت شغلی توسط فعالین اقتصادی و با کمک دولت در استان به وجود آمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در ارتباط با راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: این راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته مهم‌تر است و مردم در این حماسه باشکوه هرچه بیشتر حضور پیدا می‌کنند. همچنین باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۲ اسفندماه تلاش کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.