سید«علی آقازاده» روز دوشنبه در جمع مردم روستای «استوه» شهرستان خنداب افزود: فرهنگ ایثار و شهادت که برخاسته از تفکر ناب عاشورایی است مایه هراس دشمنان است و ملت فهیم و بصیر ایران راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را با تاسی به سرمایه معنوی شهادت امتداد می‌دهند.

وی اظهارداشت: بینش عمیق انقلابی و هوشمندی مردم دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که موفقیت‌های زیادی برای کشور رقم زده است.

استاندار مرکزی گفت: خط فرهنگی و معنوی انقلاب اسلامی پویا و زنده است و بیداری اسلامی به‌عنوان الگویی فرامرزی امروز مدنظر ملل آزادیخواه جهان قرار گرفته است.

آقازاده افزود: ۴۱ سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی گذشته است و جایگاه آن هر روز در جهان بااتر رفته است و  امنیت مردم در کشور حاصل فداکاری و در سایه رشادت شهدا به دست آمده بنابراین باید قدردان این خون‌ها ی پاک بود.

وی گفت: کشور در سایه امنیت به زمینه ارزشمندی از دستاوردهای علمی رسیده و ایران اسلامی در علوم مختلف جز ۱۰ کشور دنیا در فناوری‌های نوین است.

استاندار مرکزی افزود: ۲۲بهمن فراز انقلاب اسلامی است و در این روز مردم با حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن بار دیگر حمایت قاطع از آرمان‌های نظام اسلامی را به نمایش گذاشته و تثبیت و اقتدار کشور را مهر تایید می‌گذارند.

آقازاده اظهارداشت:  حضور گسترده مردم  در انتخابات مجلس شورای اسلامی  باعث می شود انقلاب اسلامی باصلابت و با خون جدیدی در رگ‌هایش به پیش برود و مردم با انتخاب افراد اصلح بار دیگر آگاهانه در صحنه حاضر می‌شوند و تکلیف یکی از ارکان تصمیم‌ساز و مرجع قانون در کشور را مشخص می‌کنند.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق رای اثر فرا ملی دارد و دشمنان را ناامیدکرده و توطئه‌های انان را در هم می‌شکند.

استاندار مرکزی در جمع خانواده شهید گفت: خط شهادت در جمهوری اسلامی ادامه دارد و مردم با اعتقاد راسخ در راه میهن و آرمان‌های نظام اسلامی جان خود را با افتخار نثار می‌کنند.

آقازاده افزود:شماری از شهدا در جریان دفاع مقدس شربت شهادت را  نوشیدند و تعداد یگرمدافع وطن و مدافع حرم بوده‌اند و این نشان می‌دهد خانواده‌ها فررندان خود را برای حفظ انقلاب تربیت می‌کنند.

فرماندار خنداب نیز در آیین‌های دهه فجر گفت: ۱۳۹ طرح عمرانی همزمان با  چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

«عبدالرضا حاج علی بیگی» افزود: برای اجرا  و تکمیل این طرح‌ها در مجموع ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهارداشت: ۷۵ طرح در ۲ سال اخیر با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال  در خنداب راه اندازی شده است.

فرماندار خنداب گفت:  ۳۵۰ میلیارد ریال امسال توسط بخشداری ها در روستاهای خنداب برای طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

علی بیگی افزود: مهمترین مرکز هسته‌ای کشور در خنداب مستقر است و امید می‌رود با راه‌ اندازی این طرح شهرستان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی گفت:عملیات اجرایی پایانه مسافربری خنداب با  چهار میلیارد ریال اعتباراز سوی سازمان انرژی اتمی تامین شده و عملیات اجرایی پل غیرهم سطح دوآب آغاز شد.

کارگاه تولید چمدان  و کیف در روستا خانقاشهر جاورسیان با ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه که ۱۵۰ میلیارد ریال وام اشتعال پایدار روستایی است با  اشتغال۳۰ نفر راه‌اندازی شد.

بهره‌برداری از پایگاه امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر در روستای ایجان شهرستان خنداب نیز با مشارکت خیران و سرمایه‌گذاری ا ۱۵۵میلیارد  صورت گرفت.

خنداب یکی از شهرستان‌های ۱۲گانه استان مرکزی و محروم‌ترین شهرستان این استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.