به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب درویشی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کارمند اظهار کرد: همه مدیون ایثار و خون شهدا و خانواده های آنان هستیم زیرا دوام و قوام نظام به ایثارگری شهدا و جانفشانی آنها برای حفظ نظام وابسته است.
وی ادامه داد: حفظ فرهنگ سپاسگذاری از شهدا و خانواده آنها وظیفه همه ما است زیرا موجب تداوم انقلاب و راه شهدا و خدمت بهتر به مردم می شود و باید برای تبیین این فرهنگ ارزشمند و حفظ ارزش های ملی کشور همه تلاش کنیم.
معاون استاندار ایلام افزود: چهارم شهریور ماه به مناسبت هفته دولت به نام روز کارمند نامگذاری شده که بهترین فرصت برای برگزاری یادواره شهدای کارمند است تا به یک نوعی پاسداشت خون این عزیزان باشیم.
درویشی گفت: با توجه به اینکه حدود 156 شهید کارمند در استان شناسایی شده اند باید یک برنامه منسجم و آبرومند در قالب یک یادواره برای خانواده های این عزیزان برگزار شود.
وی تاکید کرد: برگزاری این یادواره به عنوان یک حرکت ارزشمند باید در سال های بعد تثبیت شود و نمادی در قالب یک تندیس شکیل برای آن طراحی و پوستر آن نیز تهیه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام برگزاری برنامه های جنبی نظیر نمایشگاه آثار و خاطرات شهدا را مهم دانست و از همه دستگاه ها خواست تا با همکاری هم در برگزاری این یادواره همراهی داشته باشند و رسانه ها نیز به نحو شایسته ای اطلاع رسانی لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهند.
استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.