اسما اسماعیل پور :خبرآنلاین لرستان،فرماندار پلدختر گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است و بقای انقلاب اسلامی نیازمند تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .
نعمت الله دستیاری در دیدار با خانواده شهدای دولت شهرستان پلدختر با گرامیداشت شهدای هفته دولت اظهار داشت: امنیت ، عزت ، آسایش، اقتدار و عظمت امروز کشور و جامعه مرهون فداکاری های ایثارگرانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع آرمان ها و کیان اسلامی از همه چیز خود گذشتند .
وی دیدار ، سرکشی و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا را تکلیف مسئولان دانست و افزود: شهدا با خون پاک خود نام جمهوری اسلامی را تثبیت کردند و حق بزرگی به گردن جامعه اسلامی دارند . فرماندار پلدختر گفت: دیدار و تکریم خانواده شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت که به خاطرنظام اسلامی از عزیزان خود گذشتند تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان های آنها است .
وی با بیان این که خانواده شهدا فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند افزود: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل فدا کردند که تکریم خانواده معظتم شاهد و ایثارگر تنها اقدام ناچیز در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است .
دستیاری با تجلیل از صبر ، ایثار و استقامت خانواده شهدا گفت: آنچه امروز مهم است حفظ راه و سیره و اندیشه های والای شهدا و ترویج روحیه ایثارگری و مبارزه با ظلم و دفاع از ارزش ها در میان مردم به ویژه قشر جوان است .
در این دیدارکاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ، دستیاری فرماندار ، کاوه رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خانواده های شهدای دولت، کریم سعیدی فر ، رضا زینی وند ، بهمن یار بخش و فیض اله فیضی تجلیل کردند .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725435
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.