سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 55 اثر عکس و پوستر مربوط به واقعه مهم فتح خرمشهر برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
سحر پوره افزود: این نمایشگاه با همکاری انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از امروز تا پنجم خرداد به مدت سه روز برای بازدید علاقه مندان دایر است.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و سلحشورهای آنان در دفاع از کیان اسلامی و ترویج این ارزش ها در بین نسل جوان بیان کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین نیز در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به واقعه مهم فتح خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر مرهون رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدایی است که برای دفاع از کیان اسلامی عاشقانه و خالصانه جنگیدند و افتخارآفرینی کردند.
نعمت الله نازپرورده با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهدا و رزمندگان یک وظیفه همگانی است ، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را یکی از راهکارهای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و گامی مهم برای حفظ ارزش های انقلاب بیان کرد.
وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از زبان هنر بسیار تاثیرگذار و ماندگار بیان کرد که یکی از این هنرها عکاسی و در قالب برپایی نمایشگاه است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.