به گزارش خبرگزاری مهر، صادق نجفی اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دهه فجر، برپایی جشنواره‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با محور بیانیه گام دوم انقلاب برپا می‌شود، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان به دلیل اهمیت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان کشور، هشتمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب را برگزار می‌کند.

نجفی ادامه داد: از اهداف برگزاری این نمایشگاه تقویت روحیه انقلابی، افزایش انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب می‌توان اشاره کرد.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی به بخش ویژه نمایشگاه مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: بخش ویژه شامل نسل آفتاب است که شامل رویش‌ها و دستاوردهای تشکل انجمن اسلامی و معرفی شهدای دانش آموز، زنان مجاهد و مبارز فعال در این تشکل می‌باشد.

وی با بیان اینکه در مقطع متوسطه اول جشنواره دیوار انقلاب و در مقطع متوسطه دوم جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب برپا می‌شود، افزود: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ مدرسه در سطح استان برگزار می‌گردد و مدارس برتر به جشنواره ملی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1341707
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.