این بیانیه مشترک که از سوی سید «علی آقازاده» استاندار و آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در  استان مرکزی  منتشر شده، می‌افزاید: انقلاب اسلامی  دیباچه‌ای از ایستادگی همیشگی ملت غیور ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی.

در بخشی از این بیانیه آمده است: درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران اکنون پله های کمال، ترقی، خودباوری و از همه مهمتر خودکفایی را طی کرده و ثمرات کوشش‌های ملت با کارنامه ۴۱ ساله در قالب دستاوردهای بزرگ اقتصادی، اجتماعی ،علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و دفاعی کشور مشهود است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی  با توطئه های گوناگون، تبلیغات مسموم رسانه‌ای و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی به‌دنبال شبهه‌افکنی و تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی هستندو ملت غیور ایران اسلامی همچون گذشته با بصیرت، هوشیاری،  وحدت کلمه و مشارکت همگانی در عرصه های مختلف کشور پاسخ محکمی به آنان خواهند داد.

بیانیه عنوان کرده است: دولت تدبیر و امید با اعتقاد راسخ به نقش مشارکت ملی در آبادانی و تحقق راهبردهای توسعه محور، پیاده‌سازی سیاست  ارزشمند اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب را همواره در راس برنامه های خود قرار داده و  استقلال اقتصادی و مقاومت در برابر توطئه‌های شوم دشمنان را به‌عنوان راهبردی ترین آرمان  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، همواره مد نظر داشته است.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: فرزندان برومند انقلاب اسلامی در استان مرکزی آماده هستند تا با اراده بالاتر در راستای تتحقق اهداف گام دوم انقلاب و راهبردهای اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان در قلب ایران واقع شده و شهرستان خمین واقع در نوار جنوبی این استان زادگاه امام راحل و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.