« جواد داودی » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح هم افزایی، خدمات دهی به نیازمندان به شکل مشترک توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسات خیریه، بنگاه های اقتصادی، مساجد و دهیاری ها انجام می شود.
وی اظهار داشت: این نیازمندان امسال از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خدمات حمایتی در زمینه معیشت، درمان، تحصیل و تعمیر مسکن  از کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسات خیریه و بنگاه های اقتصادی حمایتی خمین بهره مند شدند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین ادامه داد: ۸۲۰ میلیون ریال از این خدمات، توسط خیران و بستگان نیازمندان و ۲۸۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.
داودی گفت: بیش از ۷۵ درصد از مشکلات مددجویانی که هم افزایی شدند درمان و مسکن است.
وی توضیح داد: به منظور همبستگی و هم افزایی منابع و امکانات در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به محرومان ، تفاهم نامه هایی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین  و ۶ موسسه خیریه و بنگاه اقتصادی این شهرستان منعقد شده است. 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین، هدف از  انعقاد این تفاهم نامه ها را  خدمت رسانی بهتر به محرومان و رفع مشکلات ضروری معیشتی و فرهنگی خانواده های نیازمند عنوان کرد.

داودی تصریح کرد: در عقد این تفاهم نامه ها برنامه ریزی مشترک جهت رفع مشکلات مددجویان و نحوه شناسایی مراجعین مشترک بین امداد و موسسات و همچنین هدفمند کردن ارایه خدمات با رویکرد توانمندسازی و شناسایی نیاز آنها با توجه به اولویت بندی نیازها مورد تایید قرار گرفته است.
پنج هزار و ۱۰۱ خانوار با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.