به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «احسان آنقی» افزود: انتشار این فیلم در فضای مجازی موجب ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود و در این راستا تحقیقات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا این استان برای شناسایی عامل انتشار این فیلم صورت گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد مجرم در شهرستان اراک شناسایی شد.

وی بیان کرد: متهم شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: هرگونه تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم در فضای مجازی می‌شوند، با جدیت برخورد صورت می‌گیرد.

سرهنگ آنقی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir بخش گزارشات مردمی اطلاع دهند.

لباس‌های نامتعارف در اراک جمع‌آوری می‌شود

رییس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف از مراکز عرضه‌کننده پوشاک در دستور کار قرار دارد و این لباس‌ها جمع‌آوری می‌شود.

سرهنگ «جعفر پرویزی» افزود: این طرح روز گذشته (چهارشنبه) در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد که در راستای آن تعداد قابل توجهی از لباس‌های نامتعارف جمع‌آوری شد و به ۲ واحد صنفی متخلف نیز اخطار مهر و موم داده شد.

وی بیان کرد: عرضه لباس‌های نامتعارف مخالف با ارزش‌های اسلامی و ایرانی است و پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی این استان با عرضه‌کنندگان آنها برخورد قاطع انجام می‌دهد.

دستگیری سارق منازل در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: یک سارق حرفه‌ای منازل به همراه سه خریدار اموال مسروقه در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان تفرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که با انجام تحقیقات فنی متهم که سارقی حرفه‌ای بود شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت از منازل مسکونی و فروش اموال سرقتی به دیگر همدستانش اعتراف کرد و خریداران این اموال نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان ادامه داد: مقادیر قابل توجهی اموال مسروقی از مخفیگاه خریداران این اموال به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شده است.

سرهنگ عیسی‌آبادی افزود: متهمان دستگیر شده در این پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام‌های قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.