سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان با سرقت کابل‌های شرکت مخابرات در سطح شهر بوکان و حاشیه آن، مشکلات ارتباطی زیادی را برای مخابرات و مشترکان ایجاد کرده بودند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات گسترده‌ای با هماهنگی مراجع قضایی جهت شناسایی این سارقان انجام و موضوع به صورت ویژه در دستور تیم‌های عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی این سارقان که ۲ نفر بودند، به همراه یک نفر مال‌خر شناسایی و توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان ارزش اموال مسروقه را ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام‌ قضایی شهرستان شدند.

وی گفت: مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های  نیروی انتظامی این شهرستان است.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه نفر سارق کابل و سیم‌های مخابراتی و یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند که ارزش اموال کشف شده از این سارقان بالغ بر یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال بود.

بوکان یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.