سردار «علی استادحسینی» شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد، افزود: خصوصیت شهید سلیمانی، درک درست از جایگاه رهبری و سرباز ولایت بودن است و به حق از سربازان امام زمان بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی به آرزوی خود رسید و به حق مالک اشتر زمان بود و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه‌های نبرد میان جبهه حق با باطل به عنوان سرباز ولایت حضور داشت.

وی گفت:ما از شهدا  آموخته‌ایم که در مقابل ظلم سر سازش نداشته باشیم و از مرگ نترسیم لذا اگر کسی از رهبری اطاعت نکند، مشرک است همانگونه که در فتنه ۸۸ بسیاری با عدم تبعیت از خط رهبری، مشرک شدند.

وی تاکید کرد: امروز جبهه ولایت در همه جهان از نیجریه تا عراق، لبنان، افغانستان و یمن به خاطر رشادتهای شهید سلیمانی شکل گرفته است.

وی اظهار داشت :ترامپ در خیال باطل خود گمان می‌کند با زدن یکی از سربازان ولایت،  راه شهادت و مقاومت را مسدود می‌سازد در حالی‌که این مسیر هرگز در طول تاریخ مسدود نشده است.
وی افزود: جهان اسلام برای انتقام خون شهید سلیمانی به پا خواهد خاست زیرا از امام علی(ع) آموخته ایم که تن به ذلت ندهیم.


وی‌گفت: در  طول تاریخ همواره بین حق و باطل مبارزه برقرار بوده و بدون تردید ظلم هیچگاه پابرجا نمی‌ماند.

سردار استادحسینی اظهار داشت:شهید سلیمانی ۴۰ سال است که چوبه دار خود را بر دوشش کشیده و در نهایت توسط شقی‌ترین آدم زمین یعنی ترامپ به دیدار معبودش شتافت.

وی افزود:ما عاشقان شهادت هستیم و در مکتب امام حسین(ع) بزرگ شده‌ایم که فرمود اگر دین خدا جز با قتل من پابرجا نمی‌ماند، پس ای شمشیرها مرا دریابید.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:سردار شهید سلیمانی نگاه وسیع به جهان داشت و مدافع مظلومان در هر کجای جهان  و نیز مخالف و دشمن ظالمان و مستکبران بود.

سردار استادحسینی گفت:توانمندی و قدرت فرماندهی در صحنه نبرد نیز از شاخص های مهم شهید سلیمانی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.