مکی یازع شنبه در گفت‌وگو باخبرنگار ایرنا اظهارداشت:در این موکب ها ضمن پخش پیام مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهید سیلمانی گرامی داشته می شود.

وی به برگزار مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرهای مرزی اروندکنار، چوئبده و روستاهای آبادان اشاره کرد و بیان داشت: عشایر منطقه نیز با محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی برای برگزاری مراسم‌ یادبود این شهید اعلام آمادگی کردند.

یازع ، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر زمان معرفی کرد و گفت: حماسه‌های این سردار سرافراز در دوران دفاع مقدس، لبنان، سوریه و عراق فراموش نشدنی است و مردم خوزستان هیچگاه رشادت‌های این سردار سرافراز را فراموش نمی‌کنند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
وزارت  امور خارجه کشورمان هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ جنایتکارآمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.   

خوزستان فردا یکشنبه نخستین میزبان پیکر پاک شهید سردار سلیمانی در کشور خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.