به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداش پور در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای تیم دیپلماسی و وزارت امور خارجه بیان داشتند اعضای این تیم در همه گفت و گوها ، مذاکرات و تصمیمات خود با مسئولان امور خارجه کشورهای بیگانه همواره باید در حفظ منافع ملی که همان خواسته ملت است، بیشتر توجه کنند.
او گفت: کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا در هیچ شرایطی قابل اعتماد نبوده و در صورت مذاکره جدید با این کشورهای استکباری همانند گذشته ها چیزی عاید ملت و ایران اسلامی نخواهد شد.
وی اظهار داشت: تلاش آمریکا تنها عقب نشینی مردم و کشور از خواسته به حق خود ، دست کشیدن از دین و اسلام و تسلیم شدن بی چون و چرا در مقابل خواسته های استکباری این کشور است که این امر نیز با هوشیاری مسئولان نظام و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
خطیب جمعه خلخال گفت: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با دسیسه های اقتصادی آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن نگاه به درون و حل مشکلات داخلی کشور است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداست سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران به امامت آیت الله سید محمد طالقانی تشریح کرد: نماز جمعه مظهر اجتماع مردم ، تقویت بنیه اعتقادی و تقوای الهی ، تقویت وحدت ، افزیش بصیرت ، پرهیز از گناه و طرح مسائل و مشکلات مردم و جامعه است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.