به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی روز پنجشنبه در اجلاسیه 620 شهید شهرستان طالقان افزود: امروز تحلیل های متفاوتی از انقلاب ارایه می شود که برخی می گویند با رسیدن انقلاب به چهل سالگی این انقلاب تمام شده است.
وی ادامه داد: انچه که واقعیت دارد این است که انقلاب تا به حال رو پیشرفت و تعالی بوده ودشمن ضعیف تر شده است.
تویسرکانی گفت: دشمنان با تحریم ها و ایجاد مشکلات اقتصادی و گرانی به دنبال بازی با روح و روان مردم هستند و آمریکا ، اسرائیل غاصب و آل سعود متحد شده اند تا ایران اسلامی را از پای درآورند.
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران روز به روز قوی تر می شویم زیرا خون شهیدان هدر نمی رود.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری ادامه داد: دشمنان می خواهند در افکار مردم القاء کنند که «نداریم» و «نمی توانیم »، اما هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد قوی تر شده ایم.
تویسرکانی گفت: ترامپ به دنبال بیرون کردن ایران اسلامی از منطقه است اما این امر محقق نمی شود چراکه تفکر جهانی مهدویت که از اهداف نهضت انقلاب اسلامی بوده در منطقه حاکم است.
وی افزود: عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و حتی عربستان سعودی هزاران جوان پیروحضرت مهدی (عج )دارند و ایران اسلامی با وجود شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی درمقابل دشمنان ایستادگی کرده و آنان را از پای درمی آورد.
تویسرکانی یادآورشد: اکنون ترامپ حاضر به مذاکره شده لیکن مقام معظم رهبری به دلیل غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و پایبند نبودن کاخ سفید به تعهدات قبلی خود، اجازه مذاکره را نخواهند داد.
وی با اشاره به ایام محرم و الگوبرداری هرچه بیشتر ازسیره حسینی (ع) گفت: امروز مقام معظم رهبری هزاران یاور دارند که جانشان را می دهند، بنابراین دشمنان می خواهند با شایعه پراکنی علیه ولایت فقیه این نصرت الهی را از بین ببرند.
تویسرکانی تاکید کرد که با پشتیبانی از ولایت فقیه و بصیرت هرچه تمام تر باید نقشه های دشمنان را نقش برآب کنیم.
مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: انقلاب اسلامی زمینه برای ظهور حضرت مهدی عج الله است که نهضت جهانی به شمارمی رود .
وی یاد آورشد: بسیاری فکر می کردند با رحلت امام (ره) انقلاب تمام می شود و مردم دست از مبارزه برمی دارند ولی این امر محقق نشد و مردم با ایستادگی هرچه تمام تر همراه نظام اسلامی هستند.
در این مراسم یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.