محمدحسین صفار هرندی چهارشنبه شب در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) مشهد افزود: آمریکا زمانی که در یک فرآیند 10 ساله رژیم صدام حسین را تضعیف کرد و متوجه شد که دیگر قادر به دفاع خود نیست، به عراق حمله کرد.
وی ادامه داد: امروز هم به ما می گوید صنایع موشکی خود را توسعه ندهید و می خواهد خود را خلع سلاح کنیم تا نتوانیم از خود دفاع کنیم.
وی با بیان اینکه 100 نفر آدم بنجل، نامه مذاکره با ترامپ را امضا کرده اند، افزود: از کسانی که از مواهب جمهوری اسلامی ایران بهره برده و در معادلات درونی نظام شریکند امضای چنین نامه ای جای شگفتی دارد.
صفار هرندی با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران اظهار کرد: او فردی بود که از یک لبنان ضعیف، کشوری قوی ساخت که الهام بخش انقلابها شد. امروز سیدحسن نصرالله هم از تربیت شدگان همان مکتب تفکر شهید چمران است.
وی اظهار کرد: چمران فقط جنوب لبنان را آزاد نکرد. او با اقتدای به تفکر انقلابی امام خمینی (ره) و حرکت برای اقدام موثر و یارگزینی از کسانی نیروهای مستعد، افرادی چون سیدحسن نصرالله را تربیت کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز سوریه محلی برای تکثیر حزب الله شده است. امروز حزب الله افغانستان، حزب الله پاکستان، حزب الله یمن و سوریه به وجود آمده است. یک هلال اسلامی و شیعی در منطقه ایجاد شده که خود را در سوریه نشان می دهد. تهران تا لبنان امروز یک خط اتصال بدون انقطاع است.
صفار هرندی گفت: کشور ایران امن ترین کشور خاورمیانه است. این امنیت مرهون جلو بردن خاکریز دفاعی در صدها کیلومتر آنطرفتر از مرزها است که با فداکاری مدافعان حرم و سردار سلیمانی به وجود آمده است و ما اگر این کار را نمی کردیم باید به فرموده مقام معظم رهبری، با داعش وحشی در کرمانشاه مقابله می کردیم.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.