به گزارش ایرنا ، کتر سعید باستانی در جمع راهپیمایان روز قدس در شهر فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات اظهار داشت: ندای «هل مِن ناصر یَنصُرُنی» فلسطینی ها در کشورشان بلند است و وظیفه دینی ما ای انست که برای مبارزه با این ظلم و بی عدالتی، روز قدس را پاس بداریم .
وی تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل یک غده سرطانی برای کل منطقه و هر قومیت و هر نژادی است، این یکی از مواردی است که الان ما به آن نرسیده ایم بلکه سال 1352 هم گفته شد.
این نماینده مجلس تاکید کرد : در ایام مذاکرات مقام معظم رهبری تأکید کردند و گفتند که موضع ما در برابر رژیم غاصب اسرائیل مشخص است و حمایت از فلسطین؛ لبنان ؛ غزه؛ انصارالله یمن و عراق هیچ ربطی به مذاکرات ندارد.
مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور پرشور در راهپیمایی ندای آزادی قدس سر دادند و با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برگ پرافتخار دیگری را به کتاب زرین انقلاب اضافه کردند.
ندای آزادی قدس در سراسر کشور
به گزارش ایرنا ، روز قدس روز همبستگی و همدلی ملت های مسلمان جهان با مردم فلسطین در برابر توطئه های شوم آمریکا ، رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار و همچنین نماد مخالفت با ظلم و ستم قدرت های جهانی برعلیه ملتی مظلوم و زجرکشیده است که قدس را سرزمین ابا و اجدادی خود می دانند .
روز جهانی قدس روز همبستگی جهان اسلام و به نمایش در آمدن قدرت امت اسلامی و آزادیخواهان جهان علیه توطئه های شوم استکبار و روز خروش علیه زر و زور است.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان «روز قدس » نامگذاری شده است، مردم در ۹۰۰ شهر کشور به همراه مسئولان کشوری ،لشکری،و امامان جمعه و جماعات ، احزاب وگروه ها ، اصناف و جوامع مختلف با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت هایی گره کرده ندای مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.
روز جهانی قدس امسال با توجه به تشدید دشمنی های نظام سلطه علیه محور مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران شرایط ویژه ای یافته است، از یک سو بدعهدی آمریکا و خروج این کشور از برجام و از سوی دیگر انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس باعث شده تا روز قدس امسال بیش از سال های گذشته کانون توجه جهانی قرار گیرد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور،مردم ایران اسلامی یک بار دیگر دوشادوش با امت اسلامی یکصدا برضد استکبار فریاد دادخواهی سر دادند و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها را خواستار شدند .
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878 / 1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.