هادی مقیمی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همگان آگاه هستند که رژیم صهیونیستی با وقاحت هرچه تمامتر اقدام به انتقال پایتخت این رژیم غاصب از تل آویو به بیت المقدس با حمایت آمریکا و با همراهی برخی کشورهای عربی و سران خائن آنها کرد.
فرماندار اردکان تصریح کرد: از طرفی تحولاتی در منطقه خاورمیانه در حال شکل گیری است که مهمترین آنها شکست داعش که زاییده تفکر و عمل آمریکا و همین طور رژیم عربستان سعودی در سوریه و عراق است که خوشبختانه شکست خوردند و از بین رفتند .
مقیمی تاکید کرد که پیروزی حزب الله در انتخابات پارلمانی لبنان نیز حائز اهمیت است که می تواند تحولات منطقه را در آینده به نفع ایران و مسلمانان منطقه رقم زند، اینها دست به دست هم داده اند تا شاهد باشیم که اهمیت روز قدس بیش از پیش بیشتر و روشن تر می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به این مسایل می‌طلبد ما با ارادت هرچه تمام تر و با توانمندی بیشتر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم و نشان دهیم که تمام مسلمانان برای این موضوع مهم ، با وجود مخالفت ها و شیطنت های برخی دولت ها و کشورها، قائل هستند.
وی افزود: در بیش از 90 کشور دنیا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود، امروز یکی از عرصه هایی که می شود نظرها و دیدگاه ها را در دنیا اعلام کرد تجمع ها و راهپیمایی های است که به خوبی نشان جهت‌گیری سیاست مسلمانان را نشان می دهد .
مقیمی در ادامه از مردم شهرستان اردکان دعوت کرد که با حضور پرشورشان در راهپیمایی مهم و واقعا حساس قدس که فردا جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، شرکت کنند و انشاء الله دوش به دوش هم ثابت خواهیم کرد که قدس سرزمینی ابدی برای مسلمانان است و به هیچ عنوان به رژیم صهیونیستی تعلق نخواهد گرفت و به زودی شاهد آزادی آن خواهیم بود.
وی با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری اشاره کردند که در 25 سال آینده شاهد وجود رژیم صهیونیستی نخواهیم بود اظهار کرد: در هر حال نشانه ها و شرایط این را نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به سرعت رو به نابودی است.
فرماندار اردکان افزود: با اتحاد ، انسجام و بیداری بیشتر در بین کشورهای جهان اسلام این اتفاق مبارک خواهد افتاد و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و بازگشت قدس شریف به آغوش مسلمانان جهان خواهیم بود.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.