به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: متاسفانه نوعی نگرش در میان برخی از مردم و مسئولان ایجاد شده که کالاهای ایرانی از کیفیت لازم برخوردار نیستند و در این میان نیز برخی افراد سودجو برای کسب منفعت با عرضه کالاهای بی کیفیت به این مسئله دامن می زنند.
وی تاکید کرد: کشورهای استکباری در طول سالیان و قرن های گذشته همواره تلاش کرده اند این باور را در میان مردم کشورهای دیگر ایجاد کنند که بدون اتکا به آنان نمی توان نیازمندی های خود را برطرف کنند درحالیکه ملت ایران در طول قرن های گذشته نشان داده در علوم مختلف همواره پیشتاز بوده است.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: متاسفانه حکومت پادشاهان قاجار و پهلوی در قرن های اخیر لطمات بسیار سنگینی را به ملت ایران ایجاد کرد و روح خودباوری را در این ملت از بین برد ولی با شکل گیری انقلاب اسلامی بار دیگر نسیم ما می توانیم در این ملت به وزش در آمد و طی 40 سال گذشته بسیاری از قله های فناوری توسط متخصصان ایرانی فتح شده است.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: وجود کالاهای خارجی متعدد در سطح بازار ضرر بسیاری را به تولیدات داخلی وارد کرده که باید با ورود این کالا که بیشتر آنها نیز بی کیفیت هستند، از سوی مراجع ذیصلاح برخورد شود.
وی گفت: استفاده از کالای ایرانی باعث پویایی و بالندگی اقتصاد کشور خواهد شد و عامل اصلی عبور از مشکلات اقتصادی است.
امام‌جمعه ایلام افزود: باید داشته‌ها و توانمندی‌های خود را باور داشته باشیم و رسانه ها نیز در جهت معرفی تولیدات داخلی اهتمام بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام لطفی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: حکام این رژیم حامی اصلی و شریک جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی در منطقه بحران زده خاورمیانه و خائن به آرمان فلسطین هستند.
وی تاکید کرد: مقامات فاسد و دست نشانده عربستان تلاش می‌کند ایران را دشمن اصلی اعراب معرفی کنند ، درحالیکه تنها حامی واقعی مردم مظلوم فلسطین ملت ایران است که همواره پشت سر رهبری فریاد حمایت از مظلوم را سر داده اند.
امام‌جمعه ایلام، اظهار کرد: نابودی گروهک تکفیری و صهیونیستی داعش در عراق و سوریه ضربه سنگینی را به امریکا و رژیم عربستان وارد کرد و در تلاش هستند با تزریق منابع مورد نیاز مالی بار دیگر این گروهک ها را زنده کنند که با هوشیاری ملت های منطقه این خواب انان دوباره تعبیر نخواهد شد.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: آمریکایی ها در تلاش بودند شرایط را برای انزوای سیاسی ایران در منطقه و جهان فراهم کنند ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری و تدابیر مسئولان نظام کشورمان در اوج اقتدار در منطقه قرار دارد و مقامات کج فهم و فاسد عربستان امروز با همراهی با برنامه های رژیم صهیمنیستی بیش از گذشته وابستگی انان به دنیای استکبار روشن شده است.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.