سردار علی اکبرنژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : در سال های گذشته بخصوص پس از شکل گیری گروهک تکفیری داعش توسط آمریکا و شرکای منطقه‌ایش به دنبال بر هم زدن آرامش و ایجاد ناامنی در منطقه بودند تا سیاست حضور خود را حفظ کنند.

وی به هدف آمریکایی ها از ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شکست‌های مکرر و مهلک اهداف آمریکا در منطقه توسط نیروهای مقاومت و همچنین نابودی تقریبی داعش منجر به این حمله تروریستی آمریکایی‌ها شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس اقدام تروریستی آمریکا را عقده گشایی و کورکورانه توصیف کرد و گفت: آنها در خیال خود تصور می‌کنند که نهضت مقاومت با ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی به پایان می رسد.

سردار اکبرنژاد تصور آمریکایی ها از شهادت سردار سلیمانی را همانند تصور آنان از رحلت امام خمینی (ره) دانست و گفت: در آن زمان نیز آنها به اشتباه تصور می‌کردند که با رحلت امام (ره) انقلاب و نهضت اسلامی به پایان می رسد.

وی تاکید کرد : فرزندان انقلاب ، سپاه و سردار سلیمانی به خوبی از آرمان‌های فرمانده خود دفاع خواهند کرد و لحظه ای جبهه مقاومت را ترک نمی کنند. 

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت : شهادت سردار سلیمانی نهضت مقاومت و امت آزادیخواه اسلامی را مصمم تر از همیشه خواهد کرد تا نه تنها دشمنان خود و اسلام را بهتر بشناسند، بلکه همه به خط مقدم بشتابند.

سردار اکبرنژاد همچنین گفت : پاسخ ما به تجاوز و جنابت آمریکا همان خواهد بود که فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری دستور داده اند.

وی به آمادگی فرزندان مقاومت و انقلاب اشاره کرد و افزود: پاسخ جنابت آمریکایی ها کوبنده ، در زمان مناسب ، مکان مناسب و طبق خواست ما خواهد بود.

این فرمانده سپاه ، انتقام خون شهید سردار سلیمانی و هم‌قطارانش را سخت و برای آمریکایی ها هولناک توصیف کرد.

خاورمیانه برای آمریکا دیگر امنیت نخواهد داشت

سردار اکبرنژاد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را فصل جدید در وضعیت منطقه خاورمیانه و جهان عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه جبهه مقاومت از این پس قوی تر خواهد شد، اما دیگر منطقه خاوریانه جای امنی برای آمریکا و متعهدانش نیست.

وی افزود: ترور فرمانده رشید انقلاب و اسلام نشان داد که آمریکایی ها و تروریست های تکفیری در یک جبهه و در مقابل جبهه مقاومت هستند و ما تا بیرون راندن آنان از این منطقه از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.