به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در جمع مردم دلوار تنگستان به مناسبت 13 دی ماه سالروز دیدار مردم این دیار با رهبر انقلاب افزود: دلوار تنگستان همچنین شناسنامه مبارزه ضد استعماری و الگوی ولایت مداری ایران است که در سال 1370 میزبان مقام معظم رهبری بودند و برگزاری آئین بزرگداشت این روز نشان از ولایت مداری مردم این خطه است.
وی بیان کرد: مردم دلوار از رئیسعلی دلواری آموختند که تا پای جان دبرای حفظ اسلام ناب و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با دشمنان بایستند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: مردم، روحانیت، مسئولان، سپاه و بسیج منطقه دلوار همواره روحیه ولایت ‌مداری، دشمن شناسی و استکبار و استعمار ستیزی رئیسعلی دلواری را در خود نهادینه کردند.
امام جمعه بوشهر افزود: در دلوار استعمارستیز خون کسانی ریخته شد که برای حفظ و ناموس ایران، حفظ مکتب اهل بیت(ع) جان خود را فدا کردند.
وی یادآور شد: در کنار مجاهدت های رئیسعلی دلواری صدها نفر جان خود را از دست دادند و نامی از آنها در تاریخ ثبت نشده است.
امام جمعه بوشهر افزود: رئیسعلی دلواری با فتوا گرفتن از علمای دینی و همراهی مردم دلیر و قهرمان دلوار با رشادت و شجاعت همراه با ایمان الهی ایران را از دست متجاوزان نجات دادند.
وی اظهار داشت: افتخار استان بوشهر این است که در آن تفکر رئیسعلی دلواری و قطعه‌ای به نام دلوار در آن است که مرکز مبارزه با استعماری انگلیس است.
صفایی بوشهری اظهار داشت: آمریکا و حامیانش تلاش کردند یک خاورمیانه جدید برای امنیت صهیونیست‌ها ایجاد کنند ولی اکنون به جایی رسیدند که با خواری و ذلت مناطق مختلفی از جمله سوریه، عراق و دیگر نقاطی که در آن حضور دارند را ترک کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.