سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی روز شنبه در آستانه سالروز حماسه 9 دی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله خود همواره با افت و خیزها و توطئه های زیادی روبرو بوده است.
وی اظهار داشت: این انقلاب نیز در همه عرصه ها مورد تهدید دشمنان قرار گرفته و در مقاطع مختلف هم کار به جاهای باریک رسید.
مولایی گفت: یکی از مقاطع خطرناکی که ماهیت انقلاب را تهدید کرد فتنه 88 بود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
فرمانده سپاه البرز افزود: حماسه 9 دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و همایش جهانی بصیرت ملت ایران در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی بود.
وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی ماه سال 88، دشمنان نظام را غافلگیر کرد ضمن آنکه مردم با بصیرت، آتش فتنه ها را خاموش کردند.
مولایی اظهار داشت: حماسه نهم دی یک امتحان الهی برای ملت ایران بود و ملت ایران با درایت و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری سربلند از این امتحان بیرون آمد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: فتنه 88 با هدف براندازی نظام و همگامی با استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس در واقع به منظور انتقام و جبران ناکامی های قبلی دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شد.
وی ادامه داد:دشمن تا به امروز از انواع توطئه ها از جمله به راه انداختن جنگ داخلی و راه اندازی هشت سال جنگ تحمیلی تا محاصره اقتصادی برای فشار به ایران استفاده کرده است.
مولایی گفت: یکی از مهم ترین نتایج فتنه 88، تحریص دوباره دشمنان و امیدواری آن ها به براندازی نظام یا تضعیف آن بود.
فرمانده سپاه البرز افزود: برخی این امید را در دل دشمن ایجاد کردند که این نوع فتنه می تواند به نوعی همگرایی بین گروه های مختلف همچون بهایی ها، تجزیه طلبان و منافقین ایجاد کند که یک امیدواری برای جنگ احزاب و قابلیت ترکیب عناصر مختلف دشمن بود.
وی اظهار داشت: این فتنه ثابت کرد که انسان هایی که تا دیروز در دل انقلاب بودند و درانقلاب پرورش پیدا کرده بودند به دلیل منافع و تعارض منافعشان با نظام و کلیت نظام به مخالفت برخاستند.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.