«عاتکه قاسم‌زاده» عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زنان دوشادوش مردان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به ایفای نقش پرداختند و باید این مهم برای بانوان نسل جوان تبیین شود.
وی ادامه داد: باید اذعان کرد تربیت زنان و مادران مسلمان ایرانی نقش مهمی در پرورش مردان متعهد ، شجاع و انقلابی و کسانی که ندای حق امام خمینی (ره) را شنیدندو به آن لبیک گفتند، داشت و این مهم باید در جامعه امروز ایران اسلامی جاری شود.
نویسنده کتاب بانوی مقاومت بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران بسترهای حضور فعالانه بانوان در عرصه های اجتماعی به خوبی فراهم است و تلاش شده تا این بسترها در قالب زندگی ایرانی-اسلامی به گونه ای باشد که زن علاوه بر حضور در اجتماع به وظایف و نقش خود در خانواده نیز بپردازد.
قاسم‌زاده اظهار داشت:  دستاوردهای کسب شده انقلاب اسلامی بایددر حوزه های مختلف از جمله بانوان به خوبی صیانت و محافظت شود، تا دشمن فرصت کوچک‌ترین سوء استفاده  را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه کتاب بانوی مقاومت در یک‌هزار جلد منتشر شده است، اضافه کرد: این کتاب با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی بانوان تدوین شده است.
استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
کتاب بانوی مقاومت صبح امروز با حضور مسوولان در فرهنگسرای آیینه اراک رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.