به گزارش ایرنا، قائم مقام شبکه افق در این همایش که در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب،افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی با سلاح تفکر و اندیشه به پیروزی دست یافت.
وی اظهار داشت: دشمن امروز دریافته است که نمی تواند ما را از طریق سلاح های نظامی خود شکست دهد بنابراین تلاش دارد تا با نفوذ از طریق عرصه های مربوط به اندیشه و تهاجم فرهنگی به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
قائم مقام شبکه افق با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتحاد بی سابقه شرق و غرب برای مقابله با ایران بودیم،اظهار داشت: دشمن پس از حمله نظامی وقتی شهادت طلبی جوانان ما و ایثار آنان برای حفاظت از میهن اسلامی و انقلاب متوجه شد با یک ملت عادی روبرو نیست.
وی ادامه داد: در ادبیات دشمن شهادت تعریف نشده بود چراکه امام راحل فکرها را بیدار کرد و انقلاب را در دل افراد ریشه دواند که این برای دشمنان قابل درک نبود.
این فعال فرهنگی گفت: دشمنان پس از آن فهمیدند انقلابی که با شکل گیری افکار پیروز شده باید با افکارش مقابله کرد و به همین دلیل امروز ما باید فکرها را تجهیز کنیم.
محمددوست با بیان اینکه استکبار می کوشد برای سلطه بر جامعه ما فرهنگ شهادت را در جامعه ما ازبین ببرد،افزود: دشمن می کوشد فکر جوانان ما را مشغول موضوعاتی کند که جذابیت دارد و در آینده برای مسلط شدن بر کشور از همین جوان ها استفاده کند تا دیگر مقاومتی در برابر آنان نداشته باشند.
وی با بیان اینکه امروز مرزهای دشمن تا داخل خانه ها رسیده است، گفت: دشمن خیلی خوب کار می‌کند اما باید دید که ما چه میزان آماده‌ایم و در برابر آن چه می کنیم.
قائم مقام شبکه افق با تصریح بر اینکه باید مبانی انقلاب را به خوبی فرا بگیریم و آنها را در اختیار نسل جوان بگذاریم، ابراز کرد: آثار استاد مطهری در این رابطه بسیار مفید است و باید اذعان کرد شهید مطهری برای عصر امروز ما است چراکه آثار وی در تمامی ابعاد بین‌الملل، خانواده و اجتماع کاربرد دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.