به گزارش ایرنا در پیام محمد صادق معتمدیان به سخن رهبر معظم انقلاب با این عنوان که « نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از انقلاب و در عرصه های مختلف، نقشی مؤثر، ممتاز و بی جایگزین است که با هیچ معیاری قابل اندازه گیری نیست» اشاره شده است.
در این پیام آمده است: سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(س)، هنگامه نزول رحمت خداوندی به واسطه آفرینش بزرگ بانویی است که در عصر معرفی ارزش های دین مبین اسلام و پیکار با آیین های خرافی جاهلیت، خاتم کوثر شد و عطای وجودش، مکتب امامت را حیات بخشید.
در ادامه این پیام آمده است: این روز مبارک، فرصت مغتنمی برای تکریم مقام زن و نقش والای او در جامعه و خانواده و تجلیل از منزلت و رسالت همه زنان و مادران است.
در این پیام استاندار خراسان جنوبی ضمن ادای احترام به مادران مکرمه و بزرگوار شهدا، خجسته سالروز میلاد منور گل خوشبوی گلستان محمد(ص)، صدف پاک یازده گوهر درخشان، دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت و همچنین سلاله پاکش خمینی کبیر(ره) را به همه هم استانی ها بویژه بانوان تبریک و تهنیت گفته است.
در این پیام اظهار امیدواری شده این روز مبارک، که به نام زن و مادر نام گرفته است، همه زنان، مادران و دختران ایرانی، با الهام از الگوی بی بدیل زنان عالم و معرفت به شخصیت والای ایشان در عرصه همسرداری، فرزندپروری و حضور مؤثر در اجتماع، در اصلاح و ارتقای جامعه اسلامی و تربیت فرزندانی آگاه، شجاع و انقلابی بکوشند و همواره موفق باشند.
6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.