سردار «یدالله جوانی» روز دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی در مسجد انقلاب ساوه اظهار داشت: چهل سال است که دشمنان به شیوه های مختلف قصد به تسلیم واداشتن ملت ایران را دارند اما مردم ایران در پرتو ایمان، نگرش بصیرتی و با پیروی از ولایت فقیه در عصر غیبت، همه توطئه و فتنه ها را در هم شکستند تا نظام اسلامی همچنان به سمت قله های افتخار حرکت کند.
وی افزود: پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی، با وجود همه مشکلات کشور، ملتی بصیر و متدین است که تا پای جان در راستای صیانت از ارزش های انقلاب ایستاده اند.
معاون سیاسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت‌: با گذشت ۱۰ سال از خلق حماسه نهم دی سال ۸۸ تاکنون حدود پنج هزار برنامه پاسداشت ویژه این مناسبت در کشور برگزار شده تا ثابت شود این روز مهم در تاریخ ایران به عنوان قله بصیرت، عظمت و حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب است.
وی گفت: وقایع ۸۸ به مراتب خطرناک تر و پیچیده تر از جنگ هشت ساله بود و همان ملتی که صدام را به زانو در آورد با خلق حماسه ۹ دی بر این غائله پیروز شد.
سردار جوانی تاکید کرد: وقتی دشمنان همه راه‌های ضربه زدن به نظام از قبیل جنگ تحمیلی،‌ بمب گذاری،‌ ترور و تقویت جریان های تجزیه طلب را آزمودند و در اجرای نقشه های خود ناکام ماندند،‌ در سال ۸۸ با بهانه های واهی به دنبال قراردادن مردم در برابر نظام اسلامی بودند، اما درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حمایت ملت باعث شود تیر آنها به سنگ بخورد.

وی گفت: حماسه ۹ دی در واقع عملیات سراسری و یک روزه ملت ایران برای خنثی سازی فتنه بود و نقشه بلندمدت دشمنان را ناکام گذاشت.
وی گفت: دشمنان پس از ناکامی در عرصه جنگ سخت به این باور رسیده اند که باید با تهاجم فرهنگی و نفوذ کاری کنند که مردم ایران را در برابر انقلاب و ولایت فقیه قرار دهند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب معترف هستند؛ مادامی که ملت ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب قرار دارد، سیر حرکت به سمت قله ها برای نظام اسلامی تداوم دارد.
وی گفت: سرمایه گذاری در شبکه های ماهواره ای، ایجاد شبکه های مجازی و اجتماعی مخرب، نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از راهبردهای دشمنان برای تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران است.

شهرستان ساوه دارای چهار شهر و ۲۳۰ روستا با جمعیت ۲۹۰ هزار نفر بعد از اراک دومین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.