سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور امروز دوشنبه در تجمع بزرگداشت ۹ دی در مصلی گرگان اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات سال ۸۸ ، دشمن با طرح تقلب در انتخابات از فتنه گران حمایت کرد که در نتیجه این پشتیبانی ها، عوامل نفوذی و داخلی این جریان به ساحت مقدس امام حسین (ع) جسارت کرده و علاوه بر پاره کردن عکس امام خمینی (ره) وقاحت خود را با آتش کشیدن خیمه‌های عزا به اوج خود رساندند.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۹ دی، اوج اعتراض و ایستادگی مردم در برابر این فتنه گری ها بود که در تاریخ ایران به ثبت رسید و جاودانه شد.

وی به اغتشاشات امسال در کشور اشاره کرد و گفت: رمز فتنه ۹۸ گرانی بنزین بود که این فتنه به سرکردگی آمریکا با هوشیاری مردم و بصیرت مقام معظم رهبری شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی مرکزی امام علی (ع) افزود: بصیرت مقام معظم رهبری پس از حوادث امسال همانند سال ۸۸ باعث جمع شدن بساط فتنه شد اما دشمنان که همانند ۴۰ سال اخیر در خیال خام و باطل خود به دنبال از بین بردن جمهوری اسلامی هستند، از همه ابزارهای خود برای طولانی کردن جریانات آشوب و اغتشاش استفاده کرده و در این راه اموال دولتی، بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها و حتی مراکز تجاری خصوصی و خانه ها را نیز آتش زدند.

وی بیان کرد: دشمنان با تحریک عوامل داخلی خود تلاش کردند دامنه این اغتشاشات را طولانی کنند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ناکام ماندند.

سردار غیب‌پرور افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن با طرح ریزی توطئه های گوناگون مانند تحمیل جنگ هشت ساله و ترور مسوولان، به دنبال آسیب زدن به کشور بود که پس از ناکامی در همه آن ها، اتفاقات پس از انتخابات سال ۸۸ و شعار تقلب را مطرح کرد تا به اهداف خود نزدیک شود اما همانند همیشه شکست خورد.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی مرکزی امام علی (ع) خطاب به موافقان مذاکره با آمریکا گفت: دشمن هدفی جز اضمحلال انقلاب و به بند کشیدن مردم ایران ندارد و تفکر شما مبنی بر حل مشکلات کشور با برقراری این رابطه اشتباه است.

غیب‌پرور همچنین خطاب به مسوولین گفت: کسانی که در این نظام و انقلاب مسولیت دارند، بدانند راه انقلاب راه لبخند زدن به این و آن نیست، بلکه باید خادم مردم باشند و حل مشکلات مردم را بیش از همیشه مورد توجه قرار دهند.

همزمان با گرگان در ۲۲ نقطه دیگر استان هم مراسم گرامیداشت روز نهم دی برگزار شد.

همچنین همایش "وحدت، بصیرت و ولایت مداری گام دوم انقلاب" به مناسبت بزرگداشت ۹ دی، دیروز یکشنبه با سخنرانی سردار حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور اقوام اهل سنت و مدیران استانی در بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

تنها راهپیمایی روز نهم دی گلستان امروز در شهر مراوه تپه برگزار شد.

نهم دی ماه سال ۸۸ مردم اقصی نقاط ایران در اعتراض به توطئه های دشمنان پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند.

نهم دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.