حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی دوشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع میامی با اشاره به اینکه مردم پای نظام و ولایت‌فقیه ایستاده و از نظام و کشور دفاع می‌کنند، افزود : دشمنان نظام در سال ۷۸ با فتنه کوی دانشگاه ، پس از آن با فتنه بزرگ ۸۸ و فتنه امسال با تمام قوا به میدان آمدند، اما مردم با پشتیبانی و بصیرت خود دشمن را ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ملت بصیر ایران با حضور گسترده در عرصه های مختلف نقشه های دشمنان را خنثی می کنند، تصریح کرد : هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم سبب شد که فتنه ۹۸ نیز خاموش شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهارداشت : فتنه ۸۸ دارای شاخصه‌ها و مؤلفه‌های جنگ نرم بود که به خواست خدای متعال و حضور هوشمندانه مردم در هم شکسته شد. 
وی گفت : حماسه بزرگ  ۹ دی نقش بصیرت را در تداوم اهداف انقلاب اسلامی نشان داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان با بیان اینکه ملت ایران در حوادث اخیر مورد امتحان قرار گرفتند، افزود : حماسه ۹دی ماه ۸۸ تنها با بصیرت مردم در دفاع از آرمان های نظام به وقوع پیوست.

وی افزود: دشمن به بهانه گرانی بنزین می خواست  مردم را در برابر انقلاب و رهبری قرار دهد که نقشه آنان ناکام ماند.
در این مراسم مردم میامی با شعار های "مرگ بر امریکا"و"مرگ بر فتنه گر" بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی لبیک گفته و حمایت و بیعت دوباره خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام کردند .
اجرای سرود ،شعرخوانی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه در میامی بود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.