«حسین براتی» روز یکشنبه در آیین معرفی اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در اراک، افزود:  ۱۴ هزار کتابخانه نیز زیر نظر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف کشور فعال شده که ظرفیت مطلوبی در راستای جذب جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود.

وی در خصوص طرح ملی «فهما» که در قالب تعیین شاخص‌های هشتگانه برای ارزیابی و رتبه‌بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست، نیز گفت: شمار پرتعداد کانون‌های فرهنگی هنری مسجد با مخاطبان چشمگیر در کشور فرصت ایده‌الی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی در مساجد است.  

مدیرکل امور استان‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: برای جذب قشر جوان و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن باید برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد مستمر، منسجم، پیوسته و متنوع و با روش‌های علمی و فناوری روز طراحی و اجرا شود تا مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.

براتی اظهار داشت: شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تحت مدیریت نماینده ولی‌فقیه در استان فعالیت می‌کند و نقش و وظایف هر کدام از اعضا با نظر قطعی وی ابلاغ می‌شود.

در این نشست آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان به‌عنوان رییس، سید «علی آقازاده» استاندار به‌عنوان جانشین و فرمانده سپاه روح‌الله، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرحوزه‌های علمیه، مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری استان مرکزی و شهردار اراک به عنوان اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.