حجت‌الاسلام سید «علی حسینی‌پور» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین افزود: استحکام و مردمی بودن نظام اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات رقم می‌خورد.
وی ادامه داد: حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین اهداف نظام است که باید مثل همیشه توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم خنثی شود.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن شور و حال انتخابات هستند و با  استفاده از شبکه های ماهواره‌ای معاند و فضای مجازی قصد دلسرد کردن مردم را دارند .
حجت الاسلام حسینی پور گفت: مسوولان  اجرایی و مرتبط با انتخابات شرایط حضور حداکثری را در انتخابات اسفند امسال فراهم کنند.
وی  در خصوص هفته پژوهش نیز اظهار داشت: پژوهش در مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و ارایه راهکار برای معضلات اخلاقی جامعه ضروری است.
امام جمعه خمین با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر تدریس علوم اسلامی در دانشگاه‌های کشور تاکید دارند و مراکز آموزشی می‌توانند از دستاوردهای حوزه استفاده کنند.
حجت الاسلام حسینی پور با انتقاد از اسراف در جامعه گفت: صرفه‌جویی در منابع انرژی ظرفیت بودجه‌ای خوبی را برای کشور ایجاد می‌کند و با استفاده از این بودجه می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کرد.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و نماز جمعه در شهرهای قورچی باشی و خمین این شهرستان برگزار می‌شود. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.