«بهروز اکرمی» شامگاه جمعه در پایان ششمین روز ثبت‌نام در گفت و گو با ایرنا افزود:  از مجموع ثبت‌نام کنندگان قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مرکزی  ۲۲۳ نفر مرد و ۲۷ نفر زن هستند.

وی  ادامه داد: در ششمین روز از مهلت یک هفته‌ای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس، ۶۶ نفر متشکل از ۵۸ نفر مرد و هشت نفر زن در ۶ حوزه انتخاباتی این استان حضور خود را قطعی کردند.

اکرمی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان در مجموع ۸۶ نفر متشکل از ۶۸ نفر مرد و ۱۸نفر زن و در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در مجموع ۴۴ نفر متشکل از ۴۱ نفر مرد و ۳ نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در مجموع ۵۲ نفر متشکل از ۴۹ نفر مرد و ۳ نفر زن، در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان در مجموع ١۸ نفر متشکل از ۱۷ مرد و یک زن ،در حوزه انتخابیه شازند در مجموع ۳۰ نفر مرد و در حوزه انتخابیه خمین هم در مجموع ۲۰ نفر متشکل از ۱۸ نفر مرد و ٢ نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که شامل ۲ کرسی آن متعلق به نمایندگان حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است و حوزه های انتخابیه «تفرش، آشتیان و فراهان»، «ساوه و زرندیه»، «محلات و دلیجان»، «شازند» و خمین  هر کدام یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.