«بهروز اکرمی» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰۵  داوطلب مرد و ۱۳ زن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۴۹ نفر از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال هستند و ۱۴ نفر از آنان نیز با مدرک تحصیلی دکتری برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی و نام‌نویسی کرده‌اند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: شمار داوطلبان ثبت‌نام شده استان مرکزی  در چهارمین روز از مهلت قانونی نام‌نویسی شامل ۳۹ مرد و چهار زن بود که  ۱۱مرد و سه زن داوطلب از حوزه انتخاباتی اراک، کمیجان و خنداب برای این دوره از رقابت‌های انتخاباتی خانه ملت پای به میدان گذاشته‌اند ودر مجموع این حوزه تاکنون ۳۹ داوطلب ثبت‌نامی  شامل ۳۱ مرد و هشت زن داشته است.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخاباتی تفرش، آشتیان و فراهان نیز امروز (چهارشنبه) ۹ مرد و یک زن ثبت‌نام کردند که در مجموع شمار ثبت‌نام شده‌های این دوره از انتخابات مجلس در حوزه مذکور  ۲۱ نفر، شامل ۱۹ مرد و ۲ زن  است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: مجموع ثبت‌نام کنندگان حوزه انتخاباتی محلات و دلیجان نیز تاکنون به ۹ داوطلب  مرد رسیده که از این تعداد پنج نفر در چهارمین روز از فرآیند ثبت‌نام در گردونه رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

اکرمی عنوان کرد: در حوزه انتخاباتی ساوه و زرندیه نیز امروز (چهارشنبه) ۱۰ داوطلب مرد ثبت‌نام کردند و مجموع داوطلبان این حوزه به ۲۶ داوطلب شامل ۲۴ مرد و ۲ زن رسیده است.

وی گفت: همچنین امروز در حوزه انتخابیه شازند ۲ داوطلب مرد پای به عرصه رقابت‌ها گذاشته و نامشان به سایر داوطلبان برای رقابت‌های خانه ملت پیوست و در مجموع داوطلبان این حوزه  به ۱۲ نفر رسیده که تمام آنان مرد هستند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: مجموع داوطلبان حوزه انتخاباتی خمین نیز تاکنون به ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد و یک زن رسیده که ثبت نام از ۲ داوطلب امروز صورت گرفته است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که شامل ۲ کرسی آن متعلق به نمایندگان حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است و خوزه های انتخابیه «تفرش، آشتیان و فراهان»، «ساوه و زرندیه»، «محلات و دلیجان»، «شازند» و خمین  هر کدام یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.