حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه افزود: اگر قرار بر معافیت مالیاتی باشد باید فرهنگیان، کارگران و اقشار ضعیف جامعه معاف باشند،نه سلبریتی‌هایی که درآمدهای چند میلیاردی دارند زیرا این روند برخلاف شرع و اصول قانون اساسی به ویژه بند ۹ و ۱۴ اصل ۳ است چون تبعیض ناروا محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت:بسیاری از کشورهای توسعه یافته، امورشان را فقط با مالیات اداره می‌کنند؛ از این رو همه باید به تناسب درآمدی که دارند مالیات بپردازند. 

امام جمعه ساوه با اشاره به رخدادهای اخیر کشور پس از افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: مردم ما نه اغتشاشگر هستند و نه کوچکترین همراهی با اغتشاشگران دارند اما به برخی تبعیض‌ها و مفاسد اعتراض دارند.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: ۲۵ درصد از دستگیرشدگان در تهران، گرایش های سلطنت‌طلبی داشتند و شمار زیادی هم از نفرات آموزش دیده منافقین هستند که  درصدد براندازی نظام بودند.

وی گفت:  افراد هیجان زده و بدون طرح ماموریت بیگانه، طبق دستور رهبری و بنا بر رافت اسلامی آزاد می‌شوند.  
وی تاکید کرد: مسئولین نیز نباید اسباب نارضایتی و عصبانی کردن مردم را فراهم کنند و با توجه به وضعیت سخت معیشتی مردم، نظارت بر بازار و فروشگاهها باید جدی‌تر شود.  
امام جمعه ساوه در خصوص انتخابات اسفند امسال نیز گفت:  رقابت های جدی با حضور گرایش و سلایق مختلف در چارچوب نظام و نیز تقاضای رعایت اخلاق انتخاباتی و نظارت قاطعانه شورای نگهبان ضرورت دارد.
امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد:همه سلایق سیاسی در چارچوب قانون، با التزام به نظام و رهبری حضور یابند و افراد بی صلاحیت نیز نباید با سفارش و مصلحت اندیشی تایید نشوند.
حسینی اظهارداشت:  وضعیت امروز کشور تا حد زیادی ناشی از مجلس ضعیف و نمایندگان ناشایسته و کاسب کار در مجلس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.