«علی میرزایی» روز  سه شنبه با توجه گشایش چهل و نهمین نمایشگاه صنعت هسته ای کشور در موسسه عالی انرژی ساوه،به خبرنگاران، گفت: انرژی هسته ای در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و سایر بخش ها دستاوردهای بسیاری را به ارمغان آورده و سبب تحولاتی شگرف در عرصه های علمی کشور شده است.
وی افزود: تلاش های دانشمندان هسته ای کشور در راستای اهدافی چون افزایش رفاه اجتماعی و توسعه علم و فناوری متمرکز است و باید قدردان تلاش آنها بود.
وی گفت: در دنیای امروز تلاش ها برای کاستن از وابستگی به انرژی های فسیلی و اتکا به انرژی هسته ای که سلامت محیط ریست را تضمین می کند، شدت یافته است.

میرزایی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای صنعت هسته ای موحب می شود تا مردم از تاثیر این صنعت در توسعه و پیشرفت جامعه، خودکفایی و استقلال کشور آگاه شوند.
فرماندار ساوه گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در استفاده از دانش هسته ای مطابق با آموزه های دینی و فتوای مقام معظم رهبری، صلح آمیز و علمی است اما دشمن با ترور دانشمندان و فرافکنی سعی دارد استقلال و توانمندی های ما در این عرصه را زیر سوال ببرد.

چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای از ۲۵ تا ۳۰ آبان به مدت ۶ روز در محل موسسه عالی انرژی ساوه واقع در خیابان سلمانیه برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.