فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:‏ رسانه‌ها مدیریت جهادی را  در جامعه بزرگ کنند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار کشکولی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید مدنظر خبرنگاران باشد، اصلی و فرعی کردن قضایاست. خبرنگاران در هر موضوعی خبرنگاران به اصل بپردازند.

وی با بیان اینکه امنیت را نباید در هر شرایطی در اخبار خدشه‌دار کرد، افزود: مردم‌سالاری دینی، استقلال، آزادی و نظام انقلابی و حمایت از مردم محروم باید خط قرمز خبرنگاران باشد.

کشکولی افزود: بخشی از اشرافی‌گری که به‌عنوان یک فساد با آن درگیریم به رسانه‌ها برمی‌گردد که بی‌جهت رسانه‌ها برخی آدم‌ها را بزرگ می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان‏ یادآور شد: مدیریت جهادی را رسانه‌ها در جامعه بزرگ کنند چراکه امروز نیاز به این قضیه داریم که با امکانات کم به بهره‌وری زیادی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما الآن تبعیض و فساد در دستگاه‌هاست و خبرنگاران باید در این خصوص نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند تا افکار عمومی جلوی تبعیض بایستند.

کشکولی گفت: در تهیه خبر و خبررسانی حتماً باید ملاحظه معنویت و اخلاق رعایت شود. رسانه‌ها در تهیه خبر و خبررسانی به معنویت و اخلاق باید توجه کنند، در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری در دو فصل به این امر پرداخته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ‏ افزود: رسانه‌ها مسئولان را به نقدپذیری دعوت کنند چراکه نقادی موهبت الهی است. اکثریت مسئولان ما خودشیفته هستند و نمی‌خواهند شوند، اما رسانه‌ها نقد مشفقانه داشته باشند تا ضعف‌ها از سوی مسئولان برطرف شود.

وی گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب برای همه است و حتماً باید این موضوع را بزرگ و تبلیغ کنیم تا مردم امیدوار شوند که نظام دارد کار می‌کند.

کشکولی گفت: با باندبازی و جناح‌بازی به‌شدت مخالفیم و این دو را باید از هم تفکیک کنیم و مردم را رشد دهیم و به آن‌ها آگاهی دهیم که رقابت سیاسی باشد ولی جناح‌بازی نباشد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.