حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه ساوه در مصلی امام علی (ع) افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بارها مومنان را به برادری دعوت کرده و امروز هم ضرورت دارد که آشتی و اتحاد میان همه مسلمانان جهان برقرار باشد و برای این کار بهترین بهانه،‌ میلاد پیامبر اسلام (ص) است.

وی اظهار داشت: در ایران اسلامی،‌ رهبری محور انسجام  اتحاد همگان است و باید پشت سر ایشان حرکت کنیم تا از گزند بدخواهان و مستکبران در امان باشیم.

وی همچنین با یادآوری فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در مورد غیرقابل اعتماد بودن آمریکا،‌ گفت: کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید ملی است.

امام جمعه ساوه در ادامه طرح «فرزند کمتر، زندگی بهتر» را برآمده از افکار صهیونیسم دانست و گفت: با وجود هشدارهای مکرر رهبر انقلاب در مورد جمعیت کشور،‌ باید مراقب این ترفندها باشیم زیرا این حربه برای نابودی نسل جوان کشور است و از این رو مسئولان نیز باید زمینه های اشتغال،‌ معیشت و ازدواج آسان در جامعه را مهیا کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: امنیت و آسایش از حقوق اولیه و بدیهی مردم است و هیچ عذر و تاخیری در مجازات قاطعانه‌ پذیرفتنی نیست.

وی، وجود برخی قوانین به ظاهر حقوق بشری مانند حقوق متهم را از عوامل بازدارنده برخورد با مجرمان خشن بیان کرد و گفت:‌ در این بین باید پرسید که حقوق بزه دیده ها چه می شود؟

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه علاوه بر شهر ساوه در شهرهای نوبران،‌ غرق آباد و آوه نیز با حضور مردم متدین برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.