دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این آیین گفت: این واحد مسکونی در سیلاب بهار امسال به طور کلی تخریب شده بود که با مسارکت بسیج سازندگی ساخته و تحویل شد.
وحید مداحی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی توجه به محرویت زدایی و اقشار کم برخوردار است، اظهار داشت: در این راستا اقدامات بسیار گسترده ای انجام شده که مهمترین آن محرومیت زدایی در روستاها و اهدای 620 جهیزیه به نیازمندان است که تکمیل این واحد مسکونی نیز در راستای کنگره شهدای استان بوده است.
وی افزود: این منزل ۶۰ متری که با مشارکت جهادگران بسیجی و با مشارکت سازمان بهزیستی،بنیاد مسکن و کمیته امداد تکمیل شده امروز به این خانواده تحویل داده شد.
دبیر کمیته اجتماعی و خدمترسانی کنگره شهدای استان اظهار داشت: امروز بهترین شیوه ای که می تواند تفکر انقلاب اسلامی و آرمانهای امام( ره ) را در بین اقشار مختلف مردم به ویژه روستاها گسترش بدهد اردوهای جهادی و خدمت به مردم است.
مداحی با بیان اینکه در استان مرکزی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی سیل زده وجود داشته گفت: با تلاش های جهادگران بسیجی و همکاری سایر نهادهای خدمترسان، روند بازسازی،تعمیر و تکمیل آنها در حال انجام است.
وی ادامه داد: جهادگران بسیجی در ۱۲ شهرستان استان در حال فعالیت هستند و تمام توان خود را برای خدمت بی منت به مردم و مناطق آسیب زده در سیل گذاشته اند.
دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره استان در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون اولویت برنامه های بسیج سازندگی تکمیل ۳۰۰ واحد مسکونی سیل زده در سطح استان است که تلاش می شود تا رسیدن فصل شدید سرما به بهره برداری برسد.
بیش از ۴۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.