آیت‌الله «قربان‌علی دری‌ نجف‌آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه اراک افزود: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی در جریان‌های مختلف با اقتدار وارد شده‌اند و این ناشی از  ایمان است.

وی بیان کرد: دستگیری مدیر شبکه تلگرامی آمدنیوز درسی بزرگ برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است که تحت تاثیر رسانه‌های ساختگی، دروغین و قلابی قرار نگیرند، البته جوانان و نوجوانان این کشور بیش از پیش هوشیار هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: کشورهای استکباری همواره در پی جریان سازی برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و مردم باید هوشیارانه عمل کنند.

آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی عنوان کرد: سرمایه‌های موجود در جمهوری اسلامی کمتر در دنیا نظیر دارد و باید حفظ این سرمایه به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: هزاران نیروی انسانی فهیم و کادر نظامی متبحر به برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در جمهوری اسلامی تربیت شده و هر کدام شمشیر برنده علیه دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: همه بدانند دشمنان ایران اسلامی دلسوز ملت ایران نیستند.

آیت الله دری‌ نجف‌آبادی گفت: دشمنان برای ایران جاسوس پروری نکنند و اگر راست می‌گویند مسایل داخلی خود را حل کنند.

وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که باید گره گشایی شوند و تمامی ظرفیت‌ها از جمله رشد علم و فناوری باید به صورت مضاعف در راستای اعتلای کشور به کار گرفته شود.

امام جمعه اراک افزود: اگر در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها مباحثی برخلاف آموزش علوم به فرزندان این مرز و بوم ارایه شود، خیانت است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ‌ا و حوزه‌ها باید تلاش کنند نسل ماهر ، فهیم و متعهد برای خدمت به کشور تربیت کنند.

وی گفت: مسایل و مشکلات صنایع استان مرکزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واگذاری‌ این کانون‌های تولید باید اهلیت داشتن افراد در راس قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حماسه و عظمت اربعین، معجزه الهی است و ترسیم روز به روز این جریان بزرگ امری ضروری است.

آیت الله دری نجف آبادی از تلاش همه دست اندرکاران آیین اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

نماز سیاسی و عبادی جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برپا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.