در این پیام که نسخه ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مردم فهیم و انقلابی استان مرکزی با حضور معنا دار خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام، پشتیبانی خود را از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه فریاد زدند.
پیام می افزاید: مردم انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی به خصوص کلانشهر اراک با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که با اراده های پولادین خود در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و ایران ایستاده اند و از مواضع جمهوری اسلامی حراست می کنند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که پیام انقلاب اسلامی به همه دنیا راه یافته و تفکر انقلاب ایران چراغ راه هدایت آزدی خواهان جهان است.
در ادامه این پیام عنوان شده است: حاکمیت نظام اسلامی به اراده مسلم و اتحاد یکپارچه ملت ایران افتخار می کند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: 22 بهمن یادآور اتحاد ملتی است که با پشتیبانی گسترده از امام راحل نظام شاهنشاهی را برانداختند و مکتب اسلامی را فراگیر کردند.
در بخش پایانی این پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توصیه کرده است: باید قدردان مردم فهیم و همیشه در صحنه استان بود و می طلبد مسئولان و دولتمردان با کار و تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه به مردم را مضاعف کنند.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان مرکزی برگزار شد.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.